Skip to main content

Podmíněný reflex náborového manažera

Podmíněný reflex náborového manažera

Když žádáte o nějaké zaměstnání, musíte určité věci předvídat.

Pokaždé, když se přihlásíte o vysněnou pracovní pozici a váš životopis bude ležet na stole a odolávat pronikavému zraku náborového manažera, nastane známá situace. Náborář se rozhoduje, jestli má brát vaši žádost vážně. Zapne svůj počítač a obrátí se na Google.

Co najde?

Blog, který reflektuje vaši odbornost a shrnuje vaše úsilí v dané oblasti? Seznam odborných časopisů, ve kterých jste publikovali své články? Profil na LinkedIn? Bude odpovídat vašemu životopisu? Obsahuje užitečné odkazy na věrohodné zdroje? Album trapných opileckých fotografií?

Buďte si jistí, že ať vygooglí cokoliv, ovlivní to jeho rozhodování o vaší žádosti. Může to mít pozitivní i negativní vliv. K vybudování pozitivního dojmu je třeba čas a úsilí, ale ten negativní vznikne mrknutím oka.

Co o vás náboráři vygooglí? Ovlivňujete to sami. Schválně se sami podívejte, jak vypadá vaše digitální stopa a zamyslete se nad tím, jaký obrázek o vás vytváří. Pokud je vaše jméno Jan Novák a myslíte si, že se na vás tento typ rešerše nevztahuje, zamyslete se znovu.

Každý bystřejší náborář zkombinuje vaše jméno a pracovní historii, aby o vás zjistil více. A přes LinkedIn a další zdroje máte šanci udělat dobrý dojem. Zkuste dnešní technologie využít ku svému prospěchu.

Zdroj: Careerone

 


Back to top