Jak zaujmout zahraniční uchazeče o práci? Spolu s jednotným trhem Evropské unie vám nabízí nebývalý počet kvalitních kandidátů, kteří mohou odstartovat růst vaší společnosti.
Uchazeči i náboráři dají na první dojem Z průzkumů vyplývá, že uchazeče ovlivní při rozhodování o nové práci mnoho faktorů – od zkušenosti s recepční po oblečení člověka, který s nimi dělá pohovor.
Špičkové uchazeče zaujmete jen kvalitním inzerátem Zajímaví kandidáti nemají stejné potřeby jako většina ostatních zájemců. Nehledají jen novou práci, hledají lepší práci. Jak takové uchazeče zaujmout?
Nábor talentů z generace Z Nadešel čas přivítat novou generaci v našich kancelářích. Je to generace Z, lidé narození mezi lety 1997 a 2010 jsou zde, aby otřásli pracovním trhem. Ale co tito zelenáči od práce očekávají a jak se na ně připravit?
Infografika: Český mileniál na pracovním trhu Čeští mileniálové nemají zájem o práci v zahraničí. Až 46 % žen z této věkové kategorie sleduje nabídky práce jedenkrát týdně. Nejoblíbenějším benefitem v této skupině jsou tzv. sick days. To jsou jen některé závěry výzkumu, který si v průběhu letošního února nechala zpracovat společnost Monster.
Jak na zaměstnanecké benefity? Existuje přes 350 výhod, které společnosti využívají k přilákání nových kandidátů. V tomto článku můžete zjistit, na kterých benefitech opravdu záleží.
Zájem o zkrácené pracovní úvazky roste Ne každému vyhovuje pracovat osm hodin denně. Studenti, prodejci, IT specialisté či matky malých dětí stále častěji pracují na částečný úvazek, nebo alespoň takové pozice poptávají. Společnost Monster Career vypozorovala, že na tyto nabídky práce reaguje o 30 až 40 procent více uchazečů než na nabídky práce na plný úvazek.
Dobrý inzerát zaujme kandidáta na první pohled Potřebujete zaujmout nejlepší kandidáty natolik, aby byli ochotní podstoupit následný pohovor. Vaše inzeráty by neměly prezentovat jen další práci. Musíte nabídnout lepší práci, než jsou ty ostatní.
Otázky, které během pohovoru představí kandidátovi vaši společnost Víte, jaké otázky položit, aby žadatel získal dobrý dojem o vaší společnosti? I pohovor je skvělá příležitost, jak si udělat reklamu, ale dokáže jej vést tak, abyste svou společnost dobře reprezentovali? Povzbuďte kandidáty, aby sdíleli první dojem, kterým na ně vaše společnost působí.
Mileniálové: Výsledky průzkumu STEM/MARK Mileniálové jsou generací, která nás nepřestává fascinovat a v určitém smyslu také překvapovat.